Producenci
Promocje
Poszewka bawełniana na poduszkę 70x80 - 010chaber
Poszewka bawełniana na poduszkę 70x80 - 010chaber
15,00 zł 14,00 zł
szt.
Poszewka kora 40x40 -  021cbraz
Poszewka kora 40x40 - 021cbraz
5,99 zł 3,99 zł
szt.
Poszewka kora 40x40 -  165pom
Poszewka kora 40x40 - 165pom
5,99 zł 3,99 zł
szt.
Poszewka kora 40x40 -  325czer
Poszewka kora 40x40 - 325czer
5,99 zł 3,99 zł
szt.
Pościel dla dziecka bawełniana 120x180 -  406bial-gran
Pościel dla dziecka bawełniana 120x180 - 406bial-gran
61,56 zł 58,56 zł
szt.
Pościel dla dziecka bawełniana 100x160 -  071roz
Pościel dla dziecka bawełniana 100x160 - 071roz
51,56 zł 48,56 zł
szt.
Prześcieradło z gumką 160x200 Jersey Cytrynowe
Prześcieradło z gumką 160x200 Jersey Cytrynowe
37,99 zł 36,99 zł
szt.
Poszewka kora 40x40 -  021szar
Poszewka kora 40x40 - 021szar
5,99 zł 3,99 zł
szt.
Poszewka kora 40x40 -  165wrz
Poszewka kora 40x40 - 165wrz
5,99 zł 3,99 zł
szt.
Poszewka kora 40x40 -  325szar
Poszewka kora 40x40 - 325szar
5,99 zł 3,99 zł
szt.
Produkty dnia

Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@nyks.eu

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: Radocza ul. Graniczna 5 , 34-100 Wadowice , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:

  • dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
  • dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
  • w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
  • o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@nyks.eu lub drogą pocztową na adres ul. Leszczynowa 6, 34-100 Wadowice .

Reklamowany towar należy wysłać na adres: Radocza ul. Graniczna 5 , 34-100 Wadowice

W związku z wadą możesz żądać:

  • wymiany rzeczy na wolną od wad,
  • usunięcia wady,

lub złożyć oświadczenie o:

  • obniżeniu ceny,
  • odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.

Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.

Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl